вторник, 31 май 2016 г.

Заместители на захарта и меда

1)      Сироп от агаве 

Много е сладък и е направен от сока на мексиканското растение синьо агаве. Една чаша захар се равнява на 2/3 сироп. Ако го използвате в рецепти, които изискват печене, намалете течностите с 1/3.

2)      Сироп от кафяв ориз

Сладък и леко рафиниран; съдържа сложни захари, които навлизат бавно в кръвния поток. Чаша сироп е еквивалентна на чаша захар. Ако го използвате в рецепти, които изискват печене, намалете течностите с 1/3.

Бъдете внимателни, защото някои производители за производството му използват ензими на ечемик, следователно съдържа глутен.

3)      Кленов сироп  

Получен е от сока на кленовото дърво, вкусът му е богат и превъзходен. Да не се бърка със сиропите за палачинки с "вкус на клен". Като заместител на захарта, чаша с 3/4 сироп се равняват на 1 чаша захар. Ако го използвате в рецепти, които изискват печене, намалете течностите с 1/4.

4)      Плодови пюрета и сухи плодове 

Включително ябълковото и банановото пюре, конфитюрите и мармаладите (естествено без захар). Фурмите и стафидите са идеални за печените десерти. Кокосовият орех също ще придаде сладък вкус на рецептите ви.

Също така се срещат и подсладители на прах като: захар от фурми, стевия, нерафинирана захар, суканат (сурова тръстикова захар).

Милена Моллова


Присъедини се към нас, стани член на групата ни във FaceBook (ОТ ТУК), където си говорим за всичко що е НАТУРАЛНО И НОСИ ЗДРАВЕ: здраве от природата, здравословна храна и напитки, и натурална козметика.


giudizio

0 коментари:

Публикуване на коментар